♥Sheila Gally’s CP Website♥


Rare Penguin Contest by χ∂єωραωχ
August 7, 2008, 8:55 pm
Filed under: SheilaGally.com

Hi, Sheila here. You might win a rare penguin today. Here is the penguin….

The Penguin has the orginal Lei and much more. The Penguin is around 800 days old.

Here is how you win!

This is a COMMENTING contest. Comment the most and you win.

The comments have to be CP releated and can not be spam.

-Sheila

Advertisements

437 Comments so far
Leave a comment

…..where did u get this penguin and why dont u want it?

Comment by Shaboomboom

LOL CP ROCKZ

Comment by mrnooner

wats the penguin’s name?

Comment by Shaboomboom

SO

Comment by mrnooner

DOES

Comment by mrnooner

THE

Comment by mrnooner

u should show us a pic of how old it is

Comment by Shaboomboom

ACP

Comment by mrnooner

ARMY OF

Comment by mrnooner

CLUB

Comment by mrnooner

and maybe a pic of its clothes

Comment by Shaboomboom

PENGUIN!

Comment by mrnooner

i gtg mrnooner u have to write in sentences

Comment by Shaboomboom

THIS SOOOO ROCKZ

Comment by mrnooner

and not in 1 word answers

Comment by Shaboomboom

LOL WE WERE COMMENTING AT THE SAME TIME! :LOL:

Comment by mrnooner

😆

Comment by mrnooner

ahh jungle is a stalker

Comment by Shaboomboom

mrnooner…..stop witht he spam

Comment by Shaboomboom

is it a member?

Comment by Shaboomboom

sees! were commenting at the same time :O 😆

Comment by mrnooner

this is very 😆

Comment by mrnooner

JOIN THE VCP

Comment by mrnooner

AND THE ACP!

Comment by mrnooner

mr nooner if u win u gotta share it with me

Comment by Shaboomboom

w00t i wanna win it

Comment by abercrombe29

w00t

Comment by abercrombe29

w00t w00t

Comment by abercrombe29

w00t w00t w00t

Comment by abercrombe29

uhmmm cp related…

Comment by abercrombe29

I dont like disney on cp

Comment by abercrombe29

Cp is diffrent is good ways and bad

Comment by abercrombe29

I think we should eat things on cp (D)

Comment by abercrombe29

I wanna an actual cell phone on cp

Comment by abercrombe29

Make an Abercrombie and Penguin on cp XD

Comment by abercrombe29

btw this is all random stuff that come in my head..

Comment by abercrombe29

I think we should have real cameras on cp

Comment by abercrombe29

and freedom to say whatever we want

Comment by abercrombe29

Its a free Penguin society!

Comment by abercrombe29

uhmmmmmm i think we should have a penguinpresident XD

Comment by abercrombe29

grr im running out of things to say!

Comment by abercrombe29

Btw, Breaking Dawn rocks

Comment by abercrombe29

im so on page 101, and it rocks!

Comment by abercrombe29

I wanna be a vampire on cp (D)

Comment by abercrombe29

wow, lots of comments so far.. uhmm where do i start again! uhmmm

Comment by abercrombe29

cp 1

Comment by batista1822

cp 2

Comment by batista1822

cp 3

Comment by batista1822

I like your site btw sheila

Comment by abercrombe29

cp 4

Comment by batista1822

oh thats not cp related XD

Comment by abercrombe29

cp 5

Comment by batista1822

Bat (D)

Comment by abercrombe29

cp 6

Comment by batista1822

your ruining my chances XD

Comment by abercrombe29

cp 7

Comment by batista1822

its got to be sentences as well

Comment by abercrombe29

cp 8

Comment by batista1822

not just cp #

Comment by abercrombe29

cp 9 watch me

Comment by batista1822

who thinks cp rocks? I think we should have more stuff on it

Comment by abercrombe29

cp 10

Comment by batista1822

i am watching you

Comment by abercrombe29

cp 11

Comment by batista1822

(D)

Comment by abercrombe29

cp 12

Comment by batista1822

Aber in the lead, with Nooner right behind, and Shab dying back there…

Comment by ♥Sheila Gally♥

cp41111111

Comment by abercrombe29

this macaroni and cheese crackers rock

Comment by abercrombe29

cp 13

Comment by batista1822

DAM

Comment by mrnooner

i love them, sorry no cp realted again

Comment by abercrombe29

VCP

Comment by mrnooner

cp 14 aber ur always off around 9 thts wen ill strike

Comment by batista1822

4

Comment by mrnooner

uhmmm we need more cool clothes

Comment by abercrombe29

cp 15

Comment by batista1822

yea i want a rare penguin

Comment by fiddyy

EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment by mrnooner

cp 16

Comment by batista1822

ME

Comment by mrnooner

Thats for giving me the name Aber-Sama, Sheila XD

Comment by abercrombe29

fiddyy rules

Comment by fiddyy

cp 17

Comment by batista1822

BLOOY

Comment by mrnooner

ive been on cp for a long time (D)

Comment by abercrombe29

BOB

Comment by mrnooner

cp 18

Comment by batista1822

im a rare penguin

Comment by abercrombe29

what now!

Comment by abercrombe29

ROCK YOUR SOCKS!!!!!!!!!!

Comment by mrnooner

rock hopper rules

Comment by fiddyy

cp 19 ur also a ugly penguin XP jk

Comment by batista1822

w00t we should have socks on cp

Comment by abercrombe29

Hi Sheila

Comment by Ctar

SO JOIN VCP

Comment by mrnooner

cp 20

Comment by batista1822

bat, you shouldnt be talking

Comment by abercrombe29

AND GET A HIGH RANK!

Comment by mrnooner

im so gonna win (D) well i want to lol CP

Comment by abercrombe29

cp 12 IK!

Comment by batista1822

lol, go us! w00t

Comment by abercrombe29

http://VCPVIKINGSOFCLUBPENGUIN.WORDPRESS.COM/JOIN GO HERE!!!!!!!!!!!

Comment by mrnooner

im starting to get bored…. CPP

Comment by abercrombe29

i ment 21 last time, cp 22

Comment by batista1822

join upfa!

Comment by abercrombe29

upfa rocks your socks (D)

Comment by abercrombe29

cp 23 JOIN UPFA

Comment by batista1822

OR CLCIK MU HOME PAGE!

Comment by mrnooner

*CLICK

Comment by mrnooner

cp 24

Comment by batista1822

VITAMIN WATER FOR PENGUINS XD

Comment by abercrombe29

cp 25

Comment by batista1822

cp 26

Comment by batista1822

Im the queen at being random! w00t queen of randomness on cp

Comment by abercrombe29

WHAT’S THE PENGUIN USERNAME?!

Comment by mrnooner

BAT YOU HAVE TO SAY SENTENCES

Comment by abercrombe29

LOL ABER:lol:

Comment by mrnooner

YEA! WHATS THE PENGUINS USERNAME SHEILA

Comment by abercrombe29

cp 27 also queen of ugliness XP jk jk

Comment by batista1822

AHHHHHHHHHHHHH CAPS

Comment by abercrombe29

cp 28

Comment by batista1822

ok im good now

Comment by abercrombe29

cp 29

Comment by batista1822

Lets see, what else about cp?

Comment by abercrombe29

cp 30

Comment by batista1822

don’t wanna join VCP? THEN JOIN THE ARMY OF CLUB PENGUIN(ACP)

Comment by mrnooner

ah, what the heck.

Comment by tomtwelve

cp 31

Comment by batista1822

uhmmmmmmmm, I think they should add another room

Comment by abercrombe29

cp 32

Comment by batista1822

i think i should be a cp ninja

Comment by abercrombe29

I AGREE TOM WHAT THE HECK HIS COMMENTING!

Comment by mrnooner

cp 33

Comment by batista1822

climb on the dojo walls

Comment by abercrombe29

cp 34

Comment by batista1822

‘ve been commenting all day 🙄

Comment by mrnooner

and do super cool ninja moves

Comment by abercrombe29

cp 35

Comment by batista1822

lol i havent all day

Comment by abercrombe29

and im bored:roll:

Comment by mrnooner

cp 36

Comment by batista1822

i kinda am too

Comment by abercrombe29

SO JOIN ACP OR VCP!

Comment by mrnooner

cp 37

Comment by batista1822

w00t, free will

Comment by abercrombe29

cp 38

Comment by batista1822

there a slie of pizza for the pin on that penguin :O

Comment by abercrombe29

cp 39

Comment by batista1822

slice* sorry

Comment by abercrombe29

BATISTA YOUR SPAMMING ‘CUZ YOUR SPAMMY:lol: THOUSAND lol’S!!!

Comment by mrnooner

cp 40

Comment by batista1822

Eh, i meant u cant spam and it has to be somewhatcp realeted kinda like what abers doing

Comment by ♥Sheila Gally♥

hey sheila, does that penguin have a beta hat?

Comment by abercrombe29

cp 14 u said i could

Comment by batista1822

w000t i try my best :]

Comment by abercrombe29

ABER YOU UMA LEADER?!

Comment by mrnooner

cp 41 u said i could

Comment by batista1822

not anymore, used to, im upfa leader

Comment by abercrombe29

I THINK I GOT 100 COMMENTS :p

Comment by mrnooner

w00t i got dizzy on cp for a sec XD

Comment by abercrombe29

:p:

Comment by mrnooner

dang i ment 41 thn 42 now 43

Comment by batista1822

idk how many i got

Comment by abercrombe29

lol

Comment by mrnooner

cp is fun 44

Comment by batista1822

:toungh:

Comment by mrnooner

anyway, uhmmm im trying to think of what cp should improve on

Comment by abercrombe29

cp is cool 45

Comment by batista1822

CAN’T GET THE SMILY!

Comment by mrnooner

uhmmm i think the igloo viewing thing is all messed up

Comment by abercrombe29

cp is awesome 46

Comment by batista1822

I LIKE THE OLD CP , NOT THE NEW ONE!

Comment by mrnooner

i think we should have as many buddies as we want

Comment by abercrombe29

cp 47 true

Comment by batista1822

how long do we have to do this?

Comment by abercrombe29

UHH UHHHUUU ABER :nod:

Comment by mrnooner

this is kinda getting boring but i want the penguin

Comment by abercrombe29

48 until i kill you XP

Comment by batista1822

umm…. billion years

Comment by mrnooner

49 lol

Comment by batista1822

ill kill you (D) ill get my bazoka on cp (D)

Comment by abercrombe29

im already bored:roll:

Comment by mrnooner

what would make cp more interesting?

Comment by abercrombe29

50 uh oh

Comment by batista1822

me too

Comment by abercrombe29

:O they should have a guitar hero like game on cp

Comment by abercrombe29

51 im bored

Comment by batista1822

I should tell them about that (D)

Comment by abercrombe29

lol do i have to say the world thw word “lol”?!?!

Comment by mrnooner

52 the ice hockey game should

Comment by batista1822

sheila, when can we stop?

Comment by abercrombe29

*the

Comment by mrnooner

53 change to be more

Comment by batista1822

yea, mean, we have guitars and soccer balls and stuff for nothing

Comment by abercrombe29

cp’s ice rink is workin’ ‘gain

Comment by mrnooner

54 interactive,

Comment by batista1822

oww my elbow hurts

Comment by abercrombe29

55 haha

Comment by batista1822

nothing is interactive (D) lol jk

Comment by abercrombe29

we should get guns on cp and WAY better stuff…:roll:

Comment by mrnooner

56 now wat

Comment by batista1822

so…..:arrow:JOIN THE VCP AND THE ACP!

Comment by mrnooner

nananannanaa batman :O i think we should have a batman costume on cp

Comment by abercrombe29

nah like a,

Comment by batista1822

:>:

Comment by mrnooner

join upfa w00t

Comment by abercrombe29

CLICK MY NAME!

Comment by mrnooner

what are you doing nooner?

Comment by abercrombe29

basketball court 58

Comment by batista1822

never!

Comment by abercrombe29

i wanna read more but i wanna win

Comment by abercrombe29

tying to win that penguin

Comment by mrnooner

59 puffles should,

Comment by batista1822

is sheila even on anymore? cprock!

Comment by abercrombe29

Puffles should be able to do more stuff

Comment by abercrombe29

60 have clothes or be,

Comment by batista1822

i ment CP ROCKS!

Comment by abercrombe29

i am soooooooooooooooooooooooooo bored!

Comment by mrnooner

i wonder if there is a penguin named cprock (D)

Comment by abercrombe29

60 i 4got

Comment by batista1822

i must win the compitdition 😆

Comment by mrnooner

i want that penguin

Comment by abercrombe29

SHEILA TELLS US WHEN TO TOP PLEASE

Comment by abercrombe29

m gonna sing a song 😮 62

Comment by batista1822

AHHH CAPS!

Comment by abercrombe29

yeah CP rock is another stupid spammy name(D)

Comment by mrnooner

never mind BUT I WILL WIN:D

Comment by mrnooner

you cant do mix of caps and regualr writing on cp

Comment by abercrombe29

any request? 63

Comment by batista1822

nope

Comment by abercrombe29

any at all? 64

Comment by batista1822

i agree aber

Comment by mrnooner

grrrrrr soooo bored.

Comment by abercrombe29

ill sing anything 65

Comment by batista1822

COME ON GALLY , APPROOVE THEESE MESSAGES :@

Comment by mrnooner

uhmmm idk

Comment by abercrombe29

dont make me pik 66

Comment by batista1822

JOIN THE VIKINGS

Comment by mrnooner

im listening to bottle it up

Comment by abercrombe29

:O they should have a cp radio

Comment by abercrombe29

WHAT BOOTTLE IT UP SONG?!

Comment by mrnooner

fine thn i will 67

Comment by batista1822

that would so rock

Comment by abercrombe29

i think i should be a mod on cp

Comment by abercrombe29

THERE IS CP RADIO BUT ME FORGOT DA URL

Comment by mrnooner

68 sigh

Comment by batista1822

i would so like to ban all those noobs

Comment by abercrombe29

im so random 😛

Comment by abercrombe29

YOUR TOOO YOUNG 😆

Comment by mrnooner

no im not (D)

Comment by abercrombe29

but

Comment by mrnooner

wat to choose 69

Comment by batista1822

grrrr SHEILA

Comment by abercrombe29

join

Comment by mrnooner

JOIN UPFA!!!!!!!! UPFA all the way (D)

Comment by abercrombe29

the vikings!

Comment by mrnooner

oh got one 70

Comment by batista1822

i remember when i hated the vikings

Comment by abercrombe29

oh yes baby! i’ve gotta win 😀

Comment by mrnooner

that was a long time ago

Comment by abercrombe29

Breaking The Habit 71

Comment by batista1822

lol

Comment by abercrombe29

Memories consume
Like opening the wound
I’m picking me apart again
You all assume
I’m safe here in my room
Unless I try to start again 72

Comment by batista1822

im listneing to the song i dedicated ot uma

Comment by abercrombe29

Listening* and to*

Comment by abercrombe29

I don’t want to be the one
The battles always choose
Cuz inside I realize
That I’m the one confused
73

Comment by batista1822

so aber???? just join for free (click my name and click Join VCP)

Comment by mrnooner

uhmmm is sheila even on anymore

Comment by abercrombe29

don’t know what’s worth fighting for
Or why I have to scream
I don’t know why I instigate
74

Comment by batista1822

IM BORED AGAIN:roll:

Comment by mrnooner

(D) im not getting off here

Comment by abercrombe29

i want vikings to be the biggest army ever

Comment by mrnooner

NEVAAAAAAAA

Comment by abercrombe29

And say what I don’t mean
I don’t know how I got this way
I know it’s not alright
So I’m breaking the habit
I’m breaking the habit tonight
75

Comment by batista1822

I think the Iceburg should have more stuff (D)

Comment by abercrombe29

Clutching my cure
I tightly lock the door
I try to catch my breath again
I hurt much more
Than anytime before
I have no options left again
76

Comment by batista1822

it seems pretty plain to me

Comment by abercrombe29

the dojo should have a secret room

Comment by abercrombe29

im bored again and again:o

Comment by mrnooner

dont want to be the one
Who battles always choose
Cuz inside I realize
That I’m the one confused 77

Comment by batista1822

I still wanna be a ninja (D)

Comment by abercrombe29

i ‘gree aber

Comment by mrnooner

i wanna read my book 😦

Comment by abercrombe29

do you think headofpolice is 😎 ?

Comment by mrnooner

thanks nooner

Comment by abercrombe29

… new song 78

Comment by batista1822

idk……..

Comment by abercrombe29

hes better then he was before

Comment by abercrombe29

IT STARTS WITH
ONE THING/I DONT KNOW WHY
IT DOESNT EVEN MATTER HOW HARD YOU TRY
KEEP THAT IN MIND/I DESIGNED THIS RHYME
TO EXPLAIN IN DUE TIME
ALL I KNOW
TIME IS A VALUABLE THING
WATCH IT FLY BY AS THE PENDULUM SWINGS
WATCH IT COUNT DOWN TO THE END OF THE DAY
THE CLOCK TICKS LIFE AWAY
IT’S SO UNREAL
DIDN’T LOOK OUT BELOW
WATCH THE TIME GO RIGHT OUT THE WINDOW 79

Comment by batista1822

waiting ‘n’ waiting ahhh logged off cp

Comment by mrnooner

wow this is going to be a long post

Comment by abercrombe29

> TRYING TO HOLD ON/BUT DIDN’T EVEN KNOW
WASTED IT ALL JUST TO
WATCH YOU GO
I KEPT EVERYTHING INSIDE AND EVEN THOUGH I TRIED/IT ALL FELL APART
WHAT IT MEANT TO ME/WILL EVENTUALLY/BE A MEMORY/OF A TIME WHEN
80

Comment by batista1822

oh well!

Comment by mrnooner

i just logged off cp too

Comment by abercrombe29

i forgot it was on

Comment by abercrombe29

TRIED SO HARD
AND GOT SO FAR
BUT IN THE END
IT DOESN’T EVEN MATTER
I HAD TO FALL
AND LOSE IT ALL
BUT IN THE END
IT DOESN’T EVEN MATTER
81

Comment by batista1822

do we have to do this all night?

Comment by abercrombe29

I pressed Ctrl and R but i forgot what happend…..:?:

Comment by mrnooner

THINGS AREN’T THE WAY THEY WERE BEFORE
YOU WOULDN’T EVEN RECOGNIZE ME ANYMORE
NOT THAT YOU KNEW BACK THEN
BUT IT ALL COMES BACK TO ME
IN THE END
YOU KEPT EVERYTHING INSIDE AND EVEN THOUGH I TRIED/IT ALL FELL APART WHAT IT MENT TO ME WILL EVENTUALLY BE A MEMORY OF A TIME WHEN

Comment by batista1822

rofl, i tell that to the noobs at the town and beach all the time

Comment by abercrombe29

i think so:(

Comment by mrnooner

nice bat lol

Comment by abercrombe29

PUT MY TRUST IN YOU
I PUSHED AS FAR AS I CAN GO
AND FOR ALL THIS
THERE’S ONLY ONE THING YOU SHOULD KNOW…

83

Comment by batista1822

i wish fort didnt quit

Comment by abercrombe29

bat , you spammed

Comment by mrnooner

new song 84

Comment by batista1822

i hate oagal now (D)

Comment by abercrombe29

any reaquest any at all ???? 85

Comment by batista1822

did you see that post he wrote?

Comment by abercrombe29

i wanna know what the name of this penguin is

Comment by abercrombe29

any? 86

Comment by batista1822

im listening to Disturbia

Comment by abercrombe29

are you boom boom???

Comment by mrnooner

uhmmmmmmmmmmmmmm i hope they dont bring old items back

Comment by abercrombe29

I SAID ANY?!?!? 87

Comment by batista1822

i wish they did!

Comment by mrnooner

i want the GVH

Comment by mrnooner

dont make me do a britney spears song 88

Comment by batista1822

yea ik

Comment by abercrombe29

(Gold Viking Helmet)

Comment by mrnooner

My internet crashed for a sec

Comment by abercrombe29

89 pls dont

Comment by batista1822

im too bored now!

Comment by mrnooner

im so bored

Comment by abercrombe29

fine thn i will 90

Comment by batista1822

you will do what

Comment by abercrombe29

ahh G2G

Comment by mrnooner

BYE

Comment by abercrombe29

gulp* 91

Comment by batista1822

where was i…. hmm, let see something new for cp

Comment by abercrombe29

now 92

Comment by batista1822

i think they should bring the ice skates back though. i want them

Comment by abercrombe29

NO MORE COMMENTING!

Comment by mrnooner

MORE COMMENTING

Comment by abercrombe29

let see, what else

Comment by abercrombe29

OR ITS CHEATING!

Comment by mrnooner

93mumbles very quietly* think i did it again
I made you believe we’re more than just friends
Oh baby
It might seem like a crush
But it doesn’t mean that i’m serious
’cause to lose all my senses
That is just so typically me
Oh baby, baby

Chorus:
Oops!.. i did it again
I played with your heart
* * *

Complimentary
“Oops!… I Did It Again”
Ringtone!

* * *

Download Britney Spears Ringtones

> Got lost in the game
Oh baby, baby
Oops!.. you think i’m in love
That i’m sent from above
I’m not that innocent

You see my problem is this
I’m dreaming away
Wishing that heroes, they truly exist
I cry, watching the days
Can’t you see i’m a fool in so many ways
But to lose all my senses
That is just so typically me
Baby, oh
[these lyrics are found on http://www.songlyrics.com%5D

Chorus

“all aboard”
“britney, before you go, there’s something i want you to have”
“oh, it’s beautiful, but wait a minute, isn’t this…?”
“yeah, yes it is”
“but i thought the old lady dropped it into the ocean in the end”
“well baby, i went down and got it for you”
“oh, you shouldn’t have”

Oops!.. i did it again to your heart
Got lost in this game, oh baby
Oops!.. you think that i’m sent from above
I’m not that innocent

Comment by batista1822

CHAT ON ACP CHAT

Comment by mrnooner

cp shoul be more fluent (D)

Comment by abercrombe29

Cp should not have let Disney buy it out

Comment by abercrombe29

whats cheating XP 94

Comment by batista1822

NOW PROPERLY G2G”ING” AWAY!

Comment by mrnooner

😛

Comment by abercrombe29

WOOT! 95

Comment by batista1822

Just me and you now, bat (D)

Comment by abercrombe29

IT ON! 96

Comment by batista1822

something cp uhmmmm, they should et us talk more (D)

Comment by abercrombe29

im the queen of randomness

Comment by abercrombe29

darn my opps i did it again didnt show XP 97

Comment by batista1822

why are you still counting?

Comment by abercrombe29

i think we should pick the songs at the dance club

Comment by abercrombe29

lets go onb cp idk 98

Comment by batista1822

The gift shop should have more stuff we can buy

Comment by abercrombe29

pick a server 99

Comment by batista1822

i wrote you a pc on acp chat

Comment by abercrombe29

100 =they should let us put the igloo music from our itunes

Comment by batista1822

hmmmmm……..

Comment by abercrombe29

101 rite?

Comment by batista1822

102 aber?

Comment by batista1822

i think so

Comment by abercrombe29

I wish someone wouldnt have banned Swirly 😦

Comment by abercrombe29

103 lol

Comment by batista1822

I like that penguin

Comment by abercrombe29

104 me 2

Comment by batista1822

105 im hungry sorta

Comment by batista1822

im bored…

Comment by abercrombe29

106 is aber gone

Comment by batista1822

107 oh she is

Comment by batista1822

108 cp XP

Comment by batista1822

Is sheila even on anymore..

Comment by abercrombe29

109 no

Comment by batista1822

110 shes been gone

Comment by batista1822

111 im catching up

Comment by batista1822

idk…

Comment by abercrombe29

112 or am i?

Comment by batista1822

aber r u on xat anymore?113

Comment by batista1822

yea..

Comment by abercrombe29

yes i am

Comment by abercrombe29

114 ….

Comment by batista1822

115 oh
do you have link to extra smilies on xat

Comment by batista1822

116 bored setting in

Comment by batista1822

are you bored?

Comment by abercrombe29

ik right

Comment by abercrombe29

yes 117

Comment by batista1822

im not on cp right now b/c its loading slow

Comment by abercrombe29

urgghhh, its been doing this

Comment by abercrombe29

It wont load at most times

Comment by abercrombe29

118 haha XP

Comment by batista1822

and half the servers are always full

Comment by abercrombe29

oh is rockhoppper there yet?

Comment by abercrombe29

i havent looked in a while

Comment by abercrombe29

119 yupp

Comment by batista1822

I should get that rockhopper tracker

Comment by abercrombe29

dang, i wish i could get on cp

Comment by abercrombe29

120 bored still

Comment by batista1822

ik me too

Comment by abercrombe29

i wanna read my book

Comment by abercrombe29

121..

Comment by batista1822

i wonder what this penguins name is

Comment by abercrombe29

122 how cum ur not counting

Comment by batista1822

i wonder if its a beta name

Comment by abercrombe29

g2g eat, good luck 😦 I wish I could still be on

Comment by abercrombe29

yea but i doubd it 😦 123

Comment by batista1822

WOOT! 124

Comment by batista1822

i mean awww 125 bye aber

Comment by batista1822

126 wen contest end

Comment by batista1822

127 cp is fun

Comment by batista1822

128 now everyone is gone

Comment by batista1822

129 lonly

Comment by batista1822

130 cp

Comment by batista1822

131 cp

Comment by batista1822

132 cp

Comment by batista1822

133 cp

Comment by batista1822

134 cp

Comment by batista1822

135 cp

Comment by batista1822

BAT IS BACK! 136

Comment by batista1822

137 cp

Comment by batista1822

138 cp

Comment by batista1822

139 cp

Comment by batista1822

140 pc

Comment by batista1822

141 cp

Comment by batista1822

142 cp

Comment by batista1822

for the americans , its night time!

Comment by mrnooner

ahhhhh toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bored

Comment by mrnooner

the music party is over:(

Comment by mrnooner

oh well , gotta wait ’til next year 😥

Comment by mrnooner

😦 sooooooo aber is off line!

Comment by mrnooner

this means…:)

Comment by mrnooner

I CAN COMMENT AND TH’LL NEVER CATCH ME!!!!!!!!!!!!!!!!!1:D:d:d

Comment by mrnooner

😀
H–H–H* HOPES NOT GOING TO WIN WITH LESS COMMENTS

Comment by mrnooner

uhhh cp releated

Comment by mrnooner

rockhopper is back and he has some very nice good items encluding he brought back the priate boots and very nice cheap items like a boat for your igloo only coatsing 350 coins!

Comment by mrnooner

bored:roll:

Comment by mrnooner

ha-ha she aint mementing! 😆

Comment by mrnooner

*commenting

Comment by mrnooner

im going to win

Comment by potatoes4




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: